CoachCorp.nl

CoachCorp

CoachCorp - Patricia Jacobs

 

Ik heb 16 jaar aantoonbare ervaring in het samenstellen en uitvoeren van maatwerk opleidingstrajecten. Deze trajecten hebben als focus het ontwikkelen van capaciteiten, houding en gedrag binnen een organisatie. De ontwikkeling van je persoonlijke kwaliteiten en een positieve benadering van jezelf als individu, zorgen op de werkvloer maar zeker ook in je privéleven voor een onomkeerbare groei.

 

 

Persoonlijke coaching

 

In de persoonlijke coaching voer ik voor zowel medewerkers als bedrijven gesprekken met als doel een optimale personele bezetting te garanderen. Tevens train ik medewerkers onderstaande gesprekken zodanig te beheersen dat zij zelf deze optimale bezetting kunnen bewerkstelligen.

 

Sollicitatiegesprekken leiden

Selectiegesprekken voeren

Uitstroom/doorstroom gesprekken voeren

NLP Trainingen

 

 

Management trainingen

 

Een manager leidt en een coach begeleidt naar een concreet doel. Mijn trainingen op het gebied van Coaching & Management richten zich op uw rol binnen de organisatie waarbij er veel aandacht is voor resultaatgerichtheid. Uw organisatiedoelen, afdelingsdoelen of persoonlijke doelen zijn mijn uitgangspunt. 

 

Resultaatgericht managen

Presentatietechnieken

Train de trainer

Coachend leiding geven

Coach de coach

Masterclass communiceren

 

 

Verkooptrainingen

Mijn verkooptrainingen richten zich op het persoonlijke gesprek met uw (nieuwe) klanten en/of relaties. Hierbij draait het vooral om commerciële vaardigheden die precies bij u of uw medewerkers passen met veel aandacht voor de praktijk. De basis van verkopen is plezier in klantcontact en staan voor het product dat u verkoopt of de dienst die u levert.  

 

Effectieve persoonlijke communicatie

Effectieve telefonische communicatie

Debiteurenbewaking

 

 

Communicatie trainingen

Deze trainingen geven inzicht in klantgericht gedrag en het effect ervan. Geschikt voor iedere medewerker die regelmatig telefonisch klantcontact heeft of mensen aan de receptie ontvangt en waarbij klantfocus en een service gerichte houding gevraagd worden. t levert u een perfect verzorgde, efficiënte en zakelijke afhandeling van binnenkomende telefoongesprekken en een representatieve en dienstverlenende uitstraling naar uw relaties.

 

Klantgericht receptie- en telefoonverkeer

Klachtenbehandeling